Рубрика: Մայրենի

Մայրենիի 4-րդ դասարանի քննության թեստ 2

Զեբրեր

Զեբրերը ոչ մեծ ձիեր են, որոնց մարմինը, ոտքերն ու գլուխը զարդարված են սև ու սպիտակ գծերով։ Նույնիսկ նրանց գլխի մազափունջն է սև ու սպիտակ։

Զեբրերին անվանում են նաև վագերաձիեր։ Նրանք ապրում են անապատներում, տափաստաններում, անտառներում:

Զեբրերը շատ զգույշ, արագավազ կենդանիներ են։ Սնվում են բույսերով: Ունենում են մեկ կամ երկու ձագ:

Այս սմբակավորների ինչի՞ն է պետք այդքան անսովոր՝ գծավոր լինելը: Գիտնականների կարծիքով, այն օգնում է զեբրերին փրկվել թշնամիներից։ Գիշատիչները, տեսնելով այդ գծավոր կենդանուն, չեն կարողանում ճիշտ գնահատել նրա չափերը, վազքի արագությունն ու ուղղությունը, որով փախչում է զեբրը։

Զեբրերը վտանգի պահին հավաքվում են միասին, և երբ գիշատիչը հանդիպում է նրանց մեծ երամակին, ապագա զոհի ընտրությունը դառնում է շատ դժվար։ Գազանի աչքերը շաղվում են, և նրան թվում է, թե իր առջև մի հսկա սև ու սպիտակ կենդանի է։

Զեբրերից յուրաքանչյուրի գծերը միայն իրեն են հատուկ․ բնության մեջ չկա նույն գծերն ունեցող երկու զեբր։ Ու հենց դրանց միջոցով են ձագերը մեծ երամակի մեջ անսխալ ճանաչում իրենց մայրերին։

Առաջադրանքներ

  1. Տեքստից դո´ւրս գրիր այն նախադասությունը, որտեղ նկարագրված է զեբրերի արտաքինը:
    Զեբրերը ոչ մեծ ձիեր են, որոնց մարմինը, ոտքերն ու գլուխը զարդարված են սև ու սպիտակ գծերով։ Նույնիսկ նրանց գլխի մազափունջն է սև ու սպիտակ։
  1. Ընդգծի՛ր ճիշտ պատասխանը: Ինչպե՞ս են այլ կերպ անվանում զեբրերին.
  2. ագեվազներ,
  3. վագերաձիեր,
  4. մամոնտներ,
  5. դինոզավրեր:
  • Ինչի՞ համար են զեբրերին անհրաժեշտ գծերը:
     
    Տեքստից դո՛ւրս գրիր այդ մասին պատմող հատվածը։
    Գծերը զեբրերին հարկավոր են, որ փրկվեն թշնամիներից։
  • Ընդգծի´ր սխալ պատասխանը։
  • Զեբրերը վտանգի ժամանակ հավաքվում են և կազմում երամ:
  • Զեբրերը վտանգի ժամանակ հավաքվում են և կազմում երամակ: 
  • Զեբրերը ինչպե՞ս են պաշտպանվում գիշատիչներից: Ընդգծի´ր ճիշտ պատասխանը։
  • Զեբրերը գիշատիչներից պաշտպանվելու համար բարձրանում են սարերը:
  • Զեբրերը գիշատիչներից պաշտպանվելու համար առանձնանում են իրենց խմբից:
  • Զեբրերը գիշատիչներից պաշտպանվելու համար երամակ են կազմում:
  • Զեբրերը գիշատիչներից պաշտպանվելու համար տարածվում են տափաստանում:

  • Ըստ տեքստի՝ ինչպիսի՞ն է զեբրը։ Դո´ւրս գրիր զեբրին բնութագրող կամ նկարագրող երկու բառ։
    Մեծ               
    Գծերով 
  • Զեբրերի ձագերը խմբի մեջ ինչի՞ միջոցով են ճանաչում իրենց մորը: Ճիշտ պատասխանը ընդգծի´ր.

  • հոտի,
  • մարմնի գծերի,
  • խրխնջոցի,
  • աչքերի:

  •  Գրի´ր կապույտ ներկված բառերի հականիշները.
    Դժվար – հեշտ
    ճիշտ – սխալ
    Անսովոր – սովորական
    Մեծ — փոքր
  • Գրի´ր տեքստում հոգնակի թվով գործածված երկու բառ:
    Գծերով
    Ոտքեր
  • Ընդգծի´ր թիվ ցույց տվող բառը՝ թվականը.

  • զեբր,
  • գծավոր,
  • երկու,
  • վտանգ:
  1.  Ընդգծի´ր ճիշտ պատասխանը։

«Սև», «սպիտակ»  բառերը ցույց են տալիս.

  • առարկա,
  • թիվ,
  • հատկանիշ
  • գործողություն:
  •  Ընդգծի´ր բարդ բառը.

  • գծավոր,
  • սպիտակ,
  • մազափունջ,
  • զեբր:

Рубрика: Без рубрики

Հրազդանի կիրճ երևանում

Հրազդանի կիրճը Երևան քաղաքի յուրօրինակ այցեքարտերից է։ Այս հրաշալի բնական ռեսուրսը քաղաքի մշակութային, զբոսաշրջային, սպորտային և ժամանցային կարևորագույն վայրերից է:

Рубрика: Ամառային ճամբար

Ճամփորդություն դեպի Թեղենյաց վանք

Արդեն երկրորդ անգամ է, որ ես Թեղենյաց վանքում եմ լինում:

Բայց այս անգամ իմ ջոկատի հետ: 9:30 դպրոցից շարժվեցինք, իսկ երբ հասանք միանգամից սկսեցինք քայլել դեպի վանքը: Բարձունք հաղթահարելը այդքան էլ հեշտ չէր:

Ճանապարհի կեսին նախաճաշեցինք ու շարունակեցինք հաղթահարել բարձունքը:

Երբ բարձունքը հաղթահարեցինք և հասանք եկեղեցի մենք սկսեցինք երգել հոգևորական երգեր: Հենց վերջացրեցինք եկեղեցուց դուրս եկանք և երգեցինք Կոմիտասի երգեր: Այնտեղ մենք տարբեր խաղեր խաղացինք և վերադարձանք:
Մենք ունեցանք շատ լավ օր:

Рубрика: Ամառային ճամբար

Ամառային ճամբարի պատում

Երկուշաբթի 29.05.23
Ճամբարի առաջին օրը մենք խաղացինք ինտելեկտուալ սեղանի խաղեր: Հետո մաթեմատիկայի ժամին կատարեցինք թեսթ 16-ը: 3-րդ ժամին մենք խաղացինք ֆուտբոլ և մենք պարտվեցինք 11 — 12 հաշվով: Նաև ընկեր Սոնայի հետ հավաքեցինք և կերանք թութ:

Իսկ վերջում ընկեր Արմինեի հետ գրեցինք պատում Թեղենյանց վանքի մասին:

Երեքշաբթի 30.05.23
Այսօր մեր ճամբարային երկրորդ օրն էր: Մեր ջոկատավարը ընկեր Գրետան է։ Այսօր առավոտը սկսեցինք ընդհանուր պարապմունքով ։ Որից հետո դասարանում խաղացինք տարբեր սեղանի զարգացնող խաղեր։ Այսօր նաև խաղացինք տարբեր բակային խաղեր ու նաև ֆուտբոլ խաղացինք և պատվեցինք 1:0 հաշվով: Նաև խաղացինք տարբեր հայկական ավանդական խաղեր ՝ աքլորակռիվ և աղջիկ փախցնոցի: Այսօր իրականացրեցինք մաթեմատիկական նախագիծ, որի շրջանակներում պետք էր ներկայացնել և սովորեցնել բանավոր հաշվարկ։

Հինգշաբթի 01.06.23
Հինգշաբթի մենք ուրիշ դպրոցների հետ խաղացինք էստաֆետային խաղեր և հաղթեցինք 3 : 2 : 0 հաշվով: Երբ վերադարձանք դպրոց խաղացինք ջրոցի ու ջրոցիից հետո խաղացինք ֆուտբոլ և հաշիվը վերջացավ 2 : 2 հաշվով: Իսկ վերջում արեցինք մաթեմատիկական ֆլեշմոբ:

Ուրբաթ 02.06.23

Ճամփորդություն դեպի Թեղենյաց վանք

Рубрика: Ռուսերեն

Я умею я могу

Я умею, я могу

рассказать о своих интересах

умение чтения ( рассказать о прочитанных в последнее время книгах)

умение говорения ( на какие темы ты можешь говорить на русском языке)

 умение обсуждения новостей (напиши, о каких новостях ты узнал, выскажись по этому поводу)

умение создавать видео (помести какое-нибудь созданное тобой видео)

умение свободно выражать свои мысли ( можете поместить удачный отрывок из написанного тобой сочинения)

Что вы любите делать? Что вы не любите делать?

.Кто ваши друзья? Какие они?

Как называется ваш любимый фильм?О чём вы мечтаете?

Мне все интересно, я очень любознательен.Я умею и люблю читать, писать, переводить с русского языка . Я понимаю русский язык, и говорю на разные темы.Я умею выражать свои мысли, могу создавать видео и размещать их в своем блоге. Люблю играть в игры,читать и рисовать.

Мои друзья мои одноклассхики .Мой любимый фильм-Гарри Поттер.

Мечтаю быть хорошим человеком.

Рубрика: Բնագիտություն

Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն.Նախագիծ

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Բնագիտության բաժնի հղումը

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
Բնագիտական փորձ🎈🧪

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Բակտերիաներ և սնկեր — Ամենահետաքրքիրը
Գյուղատնտեսություն — Ամենահեշտը
ՀՈՂԸ ԵՎ ԿԵՆԴԱՆԻ ՕՐԳԱՆԻԶՄՆԵՐԸ — Ամենադժվար

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Մասնակցել եմ տարբեր բնագիտական փորձերին դասարանում և մասնակցել եմ բակային աշխատանքներին:

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Այո՛ իհարկե, ես իմ տան բակում տնկում և խնամում եմ տարբեր բույսեր:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
Կարծեմ երկու հատ: