Рубрика: Բնագիտություն

Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն.Նախագիծ

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Բնագիտության բաժնի հղումը

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
Բնագիտական փորձ🎈🧪

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Բակտերիաներ և սնկեր — Ամենահետաքրքիրը
Գյուղատնտեսություն — Ամենահեշտը
ՀՈՂԸ ԵՎ ԿԵՆԴԱՆԻ ՕՐԳԱՆԻԶՄՆԵՐԸ — Ամենադժվար

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Մասնակցել եմ տարբեր բնագիտական փորձերին դասարանում և մասնակցել եմ բակային աշխատանքներին:

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Այո՛ իհարկե, ես իմ տան բակում տնկում և խնամում եմ տարբեր բույսեր:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
Կարծեմ երկու հատ:

Оставьте комментарий